Mulle tuli tänään vieras. Semmoinen täti, joka aina silloin tällöin käy mua moikkaamassa. Mun mielestä se on tosi kiva tyyppi, vaikka välillä se paineleekin mua joistain kipeistä kohdista. Aluksi mä olin ihan innoissani, kun se täti tuli kylään, ja esittelin sille mun kaikkia hienoja lelujani. Sitten se täti ja mun emäntä istu olohuoneen lattialle, ja siinä vaiheessa mä yritin vaivihkaa mennä sängyn alle nukkumaan. Kun ei noista hoitotoimenpiteistä koskaan tiedä. No, tulin mä sitten kuitenkin kiltisti sen hierojatädin luokse, vaikka vähän epäilyttikin. Se sano, että mulla on selkä jumissa. Ja sitten se rupesi tekemään jotain juttuja. Mä vaan makasin kyljelläni ja meinasin nukahtaa. Tuntui aikas hyvältä, suosittelen!

Illalla olo oli tosi hyvä. Mamman riemuksi mä sain ällitälli-hepulin meidän takapihalla. Mä vaan juoksin ja juoksin ja välillä hyppäsin kukkapenkkiin kaivamaan! Ältsin mageeta! Mamma sanoi, ettei sen puutarhanhoidosta tule mitään. Jos mä totta puhun, niin ei siitä ole koskaan mitään tullutkaan, mutta ei kerrota sitä sille. Hieroja-tätikin oli tyytyväinen. Risa puutarha on kuulema parasta palautetta onnistuneesta hieronnasta.